Новий розділ Довідника безбар’єрності стане у нагоді керівникам закладів освіти, а також педагогам, які організовують консультативну роботу з батьками вихованців та учнів. До Вашої уваги інформаційний матеріал «Як батькам налаштувати на дорогу дитину з аутизмом».«…Дитину важливо попередити про все, що відбуватиметься. В ідеалі – зробити соціальну історію про подорож, зі всіма етапами, фотографіями та описом правил поведінки.
Якщо це подорож потягом, потрібно повідомити про постійний ритмічний стукіт і безліч людей, взяти одеяло – дитина можна накритися з головою, щоб усамітнитися і мати особистий простір, наскільки це можливо.
Уникайте місць з яскравим білим світлом, обов’язково візьміть із собою особисті сенсорні засоби дитини, якусь книжку, пісню чи завантажений мультик – все, що є знайомим та дасть почуття безпеки та спокою. Давайте дитині багато питної води, бодай одну склянку на годину. Те саме стосується подорожі автобусом.
Для поїздки в машині, за можливості, підготуйте улюблену музику дитини, завантажте відео на телефон або планшет, візьміть з собою закуски, печиво, напої. Якщо дитина на дієті, візьміть з їжі щось, що рідко їй дозволяється, і у такий спосіб заохочуйте до тривалої дороги.
Обов’язково розкажіть про правила безпеки через соціальну історію – пристебнутий пасок, зупинки в туалет, невідволікання водія. Звертайте увагу дитини на мальовничі пейзажі, в безпечних місцях зупиняйтесь, щоб пройтися, зробити руханку.
* Рекомендації Анастасії Степули, експертки з особливостей комунікації з людьми, що мають нейровідмінності…»
Докладніше у «Довіднику безбар’єрності» https://cutt.ly/vKSykiR