ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РІВНОСТІ

На базі КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»Попівської сільської ради відбувся методичний семінар для заступників директорів з навчальної роботи Попівської, Дубовʼязівської та Бочечківської громад на тему: «Інклюзивна освіта як модель соціальної рівності».

Захід відкрила директорка Центру Віта Манешкіна, яка ознайомила учасників з програмою семінару.

Спікер заходу, Тетяна Чепель презентувала посібник Управління Державної служби якості освіти у Сумській області «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти», ми впевнені, що даний посібник стане настільною книгою кожного педагога закладу загальної середньої освіти.

Фахівець центру, Людмила Зименко розкрила важливу і актуальну тему: «Відповідальність членів команди супроводу в організації інклюзивної освіти.»

На завершення заходу тренерка з арт-терапії, Тетяна Андрушко запропонувала присутнім створити власну мандалу.

Адже «МАНДАЛА» – це центр особистості, або джерело психічної енергії в якому сходяться психологічні протилежності.

Ця вправа допомагає заспокоїтися, прислухатися до себе, переосмислити те, що відбувається навколо нас .

ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ МАНДАЛИ :

✅Дрібні штрихові рухи кисті знижують емоційну напругу;

✅Улюблені поєднання кольорів викликають позитивні емоції і спогади;

✅Симетричний малюнок з чітким центром дає відчуття балансу, гармонії;

✅Повернення в дитинство, коли все було простіше і зрозуміліше, допомагає очистити емоційний фон, забутися на кілька годин.

В процесі створення мандали мозок занурюється в медитативний стан і сам знаходить рішення хвилюючих питань, що є актуальним в даному часі!