Інклюзивне навчання- це системний процес налагодженої взаємодії усіх учасників освітнього процесу, а особливо вчителя та асистента вчителя. Основне у роботі вчителя та асистента − зрозуміти потреби учня та усвідомити необхідність адаптації та модифікації навчального матеріалу, що покращить успішність навчання не лише дитині з особливостями психофізичного розвитку, а й іншим учням класу.
За чисельними запитами педагогів та з метою розкриття питання ефективної взаємодії між вчителем та асистентом вчителя, фахівці КУ ІРЦ Попівської сільської ради підготували та провели семінар-тренінг для педагогів Дубов’язівської та Бочечківської громад під назвою «ІНКЛЮЗІЯ -це завжди команда!». В ході семінару-тренінгу були обговорені необхідні передумови забезпечення результативної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та основні ролі і функції асистента вчителя в інклюзивному класі, що є визначальними в організації освітнього процесу.
Практичним досвідом як побудувати ефективні взаємовідносини між учителем та асистентом вчителя в класі з інклюзивним навчанням. поділилися асистент вчителя Бочечківського НВК «ЗОШ І- ІІІ ст.-ДНЗ» , Вікторія Єлитенко. Семінар завершився діловою грою, яка допомагає краще визначити психологічні характеристики свої і оточуючих, а також сформувати взаєморозуміння партнерів по спілкування.