НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Номенклатура справ – це обов’язковий для кожної установи систематизований перелік назв справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ.

На допомогу закладам освіти:

? Наказ Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5 «Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»;

? Наказ МОН від 25.06.2018 №676 «Про затвердження інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.09.2018 за №1028/32480;

? Наказ МОН від 08.08.2022 р. №707 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі»;

? Наказ Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.04.2012 за №571/20884 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів»;

? Наказ МОН від 23.08.2012 №947 «Про затвердження Примірної інструкції з ведення ділової документації в позашкільних навчальних закладах»;

? Наказ МОН від 01.10.2012 №1059 «Про затвердження Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах».

#UAразом

#Діловодство