ОЦІНЮВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ЯК СПОСІБ ВИБУДОВУВАННЯ ТРАЄКТОРІЇ ЇХ РОЗВИТКУ

6 квітня фахівцями КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Попівської сільської ради проведено методичний семінар на тему «Оцінювання дітей з особливими освітніми потребами, як спосіб вибудовування траєкторії їх розвитку».

Зі вступним словом до присутніх звернулася директор Центру Віта МАНЄШКІНА.

У теоретичній частині заходу фахівець “Інклюзивно-ресурсного центру” Людмила ЗИМЕНКО, продемонструвала презентацію на тему «Специфіка оцінювання дитини з особливими освітніми потребами відповідно до труднощів», під час якої розкрила основні аспекти використання різних методів оцінювання навчальних досягнень у залежності від індивідуальних особливостей та освітніх можливостей учнів з особливими освітніми потребами.

Фахівець Центру Тетяна АНДРУШКО, розповіла про основні функції оцінювання та їх вплив на опанування навчальної програми учнів з особливими освітніми потребами.

Практичною частиною став досвід роботи вчителя історії Вікторії ЄЛЕТЕНКО, яка презентувала власний підхід до оцінювання учнів особливими освітніми потребами та поділилась адаптованими матеріалами для його проведення.