ТЕХНІКИ ДЛЯ НАПОВНЕННЯ ДІТЕЙ РЕСУРСАМИ ТА ЕНЕРГІЄЮ

Качайте дитину на колінах

Відчуття невагомості нагадує дитині про час у мами в животику. Все, що пов’язано з погойдуванням, може бути для багатьох діток “ракетками-гармонізації”. Для цього можна записати дитину в секцію плавання або вона може приймати не душ, а лежати у ванні. Підійдуть також катання на гойдалках або конячці-гойдалці, а також погойдування дитини на колінах і її стрибки на батуті.

Грайте в хованки

Кожен раз в цій грі, коли ви дитину “знаходите”, вона метафорично “народжується”.

Стимулюйте тимус

Нехай дитина постукує себе двома кулаками по грудній клітці і вимовляє “А-а-а-а-а”. Справа в тому, що місце, яке при такій забаві стимулюється, це проекція тимуса – залози внутрішньої секреції, пов’язаної з нашим імунітетом. Крім того, це область, в яку ми завжди показуємо пальцем, кажучи “Я”. Після цієї вправи ми відчуваємо себе бадьоріше і радісніше.

Повертаємо відчуття безпеки і кордонів

Перед початком занять попросіть дитину по черзі доторкнутися долонею до потилиці, скронь, маківці і лобі, примовляючи відповідно “бачу, чую, відчуваю, розумію”. Частки мозку, що відповідають за зір, знаходяться в потиличній частині, аудіальні – в скроневій, вестибулярні (пов’язані з навчанням) – в проекції верхівки, неокортекс (регулюючий мислення, емоції і кінцеві відділи чутливих аналізаторів) – лобова частина мозку.

Тепер попросіть дитину намалювати на чистому аркуші паперу коло, в якому вона потім може намалювати що завгодно, хоч абстрактну каляку-маляку. Ця проста практика повертає відчуття своїх кордонів і безпеки.