Skip to content
- Без категорії
- Корекційно-розвиткові послуги
- Мережа закладів
- Нормативно- правове забезпечення
- Підтримай дитину!
- Стійкість та цінності — речі взаємопов’язані.
- Як розв’язувати конфлікти?
- Безпека дітей на літніх канікулах!
- Чому ми відчуваємо ніби нічого не встигаємо та що з цим робити?
- Ненависть…
- Токсична поведінка
- ЯК ВІЙНА ВПЛИНУЛА НА НАШІ БАЗОВІ ПОТРЕБИ Й ЩО З ЦИМ РОБИТИ?
- Як зайти баланс під час війни?(соцмережі-реальність)
- Допомогти ментальному здоров’ю наприкінці навчального року.
- БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
- Як підтримати дитину у стресовій ситуації
- ШВИДКИЙ РЕЦЕПТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ
- Весняна хандра: Як підтримати себе?
- Як пройти крізь труднощі і зберегти психічне здоров’я.
- Як пережити стрес та заспокоїтися – 10 звичок щасливих людей.
- Щоб бути норм, треба звикнути, що деякі речі — теж норм, і не варто їх соромитися. Бережіть себе
- Нав’язливі думки чи важкі спогади.
- Аби не ранити батьків дитини з інвалідністю…
- Про ментальне здоров’я!
- Гостра реакція на стрес.
- Аби зняти напругу в тілі…
- Безбар’єрність у взаємодії з людьми.
- Як підтримати дитину, якщо її рідні на війні.
- Ти як?
- 7 важливих речей, які допомагають дітям долати труднощі.
- Страх гучних звуків. Як підтримати дитину?
- ЯК ПІІДТРИМАТИ ДИТИНУ, ЯКА ПЕРЕЖИВАЄ ПОСТТРПАВМАТИЧНИЙ СТРЕС: ПОРАДИ БАТЬКАМ!
- Підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах воєнного стану в країні!
- Основні поради щодо надання психологічної підтримки дитині з особливими освітніми потребах в умовах війни.
- “БУТИ В КОНТАКТІ”: ЯК ГОВОРИТИ З ПІДЛІТКАМИ
- НЕ ПРИХОВУВАТИ, А РОЗПОВІДАТИ ЧЕСНО
- Як говорити з дітьми про війну.
- ДОПОМОГА СПЕЦІАЛІСТІВ У ВОЄННИЙ ЧАС
- ЯК ПЕРЕЖИТИ ВАЖКИЙ ПЕРІОД В ЖИТТІ 5 важливих кроків
- СТІЙКЕ МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я – ЗАПОРУКА УСПІШНОЇ МОЛОДІ .
- ВАЖЛИВІСТЬ СПІЛКУВАННЯ З РОВЕСНИКАМИ ПІД ЧАС ВІЙНИ.
- ПІДТРИМКА НАБУТИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ З ООП ПІД ЧАС ВІЙНИ
- ЯК ПІДТРИМУВАТИ ДИТИНУ Й ЧОМУ ВАЖЛИВІ РУТИНИ?
- ЧИ ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ З ООП ПРО ВІЙНУ?
- Як розпізнати проблеми з ментальним здоров’ям у дитини?
- ПРОЯВИ ТРИВОЖНОСТІ В ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ!
- Як надати емоційну підтримку дитині у стресовій ситуації.
- Як впоратись з панікою та тривогою
- Очікування
- Психологія воєнного часу
- Як допомогти та підтримати дітей.
- Емоційна підтримка дітей під час війни
- ЯК ПІДТРИМУВАТИ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ?*
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДИТИНИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ
- 5 причин, чому батькам потрібно долучитися до корекційного процесу
- ТЕХНІКИ ДЛЯ НАПОВНЕННЯ ДІТЕЙ РЕСУРСАМИ ТА ЕНЕРГІЄЮ
- Як допомогти дитині впоратися із терміновою евакуацією.
- НАДАННЯ ДОПОМОГИ ПІДЛІТКАМ, ЯКІ ПЕРЕЖИЛИ ЛИХО ЧИ КАТАСТРОФУ
- Як полегшити почуття самотності.
- Якщо не полишає тривога перед невідомістю.
- Як навчити дітей розуміти емоції, які вони відчувають, і контролювати їх?
- Що роботи, якщо у вашій родині є підліток, який має психологічну травму?
- Три найбільші ілюзії, через які ми тривожимося.
- Ознаки посттравматичного зростання – як знайти сили після кризи?
- Коли лунає сирена, у шестирічної дитини з’являється протест. Що робити?
- НАВЧІТЬСЯ ТЕХНІКИ 6 СЕКУНД
- Як допомогти дитині, яка пережила втрату? (Частина 2)
- Як допомогти дитині, яка пережила втрату? (Частина 1)
- Як допомогти дитині навчатися, коли навколо війна?
- ЯК ПІДТРИМУВАТИ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ?
- Підтримка дітей під час війни. Поради батькам
- ЩО РОБИТИ ДОРОСЛИМ, ЩОБ ЗАСПОКОЇТИ І ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ
- ЯК ДІТИ РІЗНОГО ВІКУ РЕАГУЮТЬ НА СТРЕС ТА СПРИЙМАЮТЬ КРИЗОВУ СИТУАЦІЮ
- 5 корисних порад: як допомогти дітям почуватися більш захищеними у надзвичайній ситуації:
- ЯК ПОЯСНИТИ ДИТИНІ, ЩО ТАКЕ ВІЙНА ТА ЧОМУ ВОНА ПОЧАЛАСЯ?
- Ігри для розвитку стресостійкості.
- Руханки, які можна виконувати з дітьми в укритті.
- Як впоратись із із тривожністю дорослим і дітям!
- Якщо тривожно
- АЛГОРИТМ ДЛЯ ВЗАЄМОДІЇ батьків та дітей з особливими освітніми потребами щодо поведінки під час війни:
- ДЕПРЕСІЯ У ДІТЕЙ
- ЯК ЛЮДСЬКА ПСИХІКА «НОРМАЛІЗУЄ ВІЙНУ», І ЧИ Є ЦЕЙ ПРОЦЕС БЕЗПЕЧНИМ?
- ЯК САМОТУЖКИ ВПОРАТИСЯ ІЗ ТРИВОГОЮ
- ІНСТРУМЕНТИ, ОВОЛОДІННЯ ЯКИМИ ЯКИМИ ДОПОМОЖЕ ВПОРАТИСЯ ЗІ СТРЕСОМ
- ЩО РОБИТИ, ЩОБ ПОКРАЩИТИ ЕМОЦІЙНИЙ СТАН?
- ЯК УЧИТЕЛЯМ РОЗПОЧАТИ НАВЧАЛЬНИЙ РІК ПІД ЧАС ВІЙНИ: ПОРАДИ ВІД ЕКСПЕРТІВ ПРОЄКТУ #STOP_SEXТИН
- Інклюзія під час війни: як підтримати дітей з особливими потребами?
- Спеціальний курс «Як підтримати дитину під час війни?»
- Як доглядати за дитиною під час війни і вимушеного переміщення.
- ДОВІДНИК БЕЗБАР’ЄРНОСТІ У ВОЄННИЙ ЧАС
- 4 техніки, які допоможуть впоратись зі страхом.
- Як швидко заспокоїти себе та інших!
- Постер «Безпечна поведінка»
- 1. Що робити, коли дитина під впливом сильного страху?
- 2. Що робити, коли дитина під впливом сильного страху?
- Поради фахівців на GOOGLE ДИСК
- Публічна інформація
- ІНКЛЮЗІЯ В ДІЇ: СКЛАДОВІ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ!
- ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РІВНОСТІ
- НОВІТНІ КОРЕКЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОБОТІ З ДИТИНОЮ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: ЗРОЗУМІТИ ТА ДОПОМОГТИ!
- ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТ: ВЧИМОСЯ ЕФЕКТИВНО ПЛАНУВАТИ СВІЙ ЧАС
- 2 КВІТНЯ. ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АУТИЗМ
- СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «БУДУЄМО МОСТИ ДО УСПІХУ: ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»
- ДОВІДНИК БЕЗБАР’ЄРНОСТІ: ЯК ПОДБАТИ ПРО ДИТИНУ В УКРИТТІ
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ.
- РІЗНІ, АЛЕ РІВНІ: ВІДКРИВАЄМО ДВЕРІ РОЗУМІННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ЩОДО ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ.
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ.
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ.
- ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОМУ ЦЕНТРУ – 5 РОКІВ!
- ВІТАННЯ З ПРОФЕСІЙНИМ СВЯТОМ!
- РОЛЬ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ!
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ!
- ВІТАННЯ З ПРОФЕСІЙНИМ СВЯТОМ!
- МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я: ПЛЕКАЄМО СТІЙКІСТЬ
- ТУРБОТА ПРО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я У ПОПІВСЬКІЙ ГРОМАДІ
- ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ АБІТУРІЄНТІВ МАГІСТРАТУРИ 3 КАФЕДРИ ЛОГОПЕДІЇ
- МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я – ОДНА З ПЕРЕДУМОВ НАШОЇ СТІЙКОСТІ
- ЗАСІДАННЯ КОМАНД ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ .
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ .
- Методична підтримка інклюзивного навчання.
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ .
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ.
- З ДНЕМ ПРАЦІВНИКІВ ОСОБЛИВОЇ ОСВІТИ!
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ.
- ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ .
- ПОДЯКА!
- 10 ПОРАД БАТЬКАМ, ЯК ПІДВИЩИТИ НАВЧАЛЬНУ МОТИВАЦІЮ ДИТИНИ
- РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ: ЯК ПІДТРИМАТИ ТА ПОКРАЩИТИ?
- ВИКЛИКИ, МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ!
- ОНЛАЙН-НАРАДА АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ.
- ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ: КРОКИ ДО УСПІШНОГО НАВЧАННЯ!
- НАРАДА КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ!
- ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ: КРОКИ ДО УСПІШНОГО НАВЧАННЯ!
- Психологіний тренінг «РЕСУРСИ ОСОБИСТОСТІ»
- Підсумкові засідання команд психолого- педагогічного супроводу
- З ТУРБОТОЮ ПРО НАЙМЕНШИХ МЕШКАНЦІВ ГРОМАДИ!
- НАРАДА ДИРЕКТОРІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ !
- ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОВІДНИКА БЕЗБАР’ЄРНОСТІ.
- ЧАС ДЛЯ СЕБЕ
- ВЕЛИКОДНІ ЗАБАВИ ДЛЯ ВИХОВАНЦІВ ЦЕНТРУ !
- ОЦІНЮВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ЯК СПОСІБ ВИБУДОВУВАННЯ ТРАЄКТОРІЇ ЇХ РОЗВИТКУ
- ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АУТИЗМ!
- НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР “Сенсорна інтеграція для дітей з ООП”
- ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ «РЕСУРСИ ОСОБИСТОСТІ»
- Оцінювання дітей з особливими освітніми потребами як спосіб вибудовування траєкторії їх розвитку».
- СПІВПРАЦЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- ДЕНЬ ВИМКНУТИХ ГАДЖЕТІВ.
- Раннє втручання.
- ТРЕНІНГ З ЕЛЕМЕНТАМИ ПІСОЧНОЇ ТЕРАПІЇ «ПОВІР У СЕБЕ!»
- КОНСУЛЬТАТИВНА НАРАДА!
- ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПСИХОЛОГА В ІНКЛЮЗИВНО – РЕСУРСНОМУ ЦЕНТРІ!
- ЗВІТ ДИРЕКТОРА КУ ІРЦ ПОПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПРО ВИКОНАННЯ «УГОДИ ПРО СПІВПРАЦЮ» З ДУБОВ‘ЯЗІВСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ.
- Головне завдання центру і закладу освіти – співпраця!
- Алгоритм звернення батьків до Інклюзивно-ресурсного центру Попівської сільської ради !
- НАРАДА ДИРЕКТОРІВ ІНКЛЮЗИВНО- РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ
- НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
- КОЖЕН ДЕНЬ НЕ МОЖЕ БУТИ ГАРНИМ, АЛЕ ЩОСЬ ГАРНЕ Є В КОЖНОМУ ДНІ!
- РОЛЬ БАТЬКІВ У РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДИТИНИ!
- «ІНКЛЮЗІЯ -це завжди команда!»
- «ІНКЛЮЗІЯ -ЦЕ ЗАВЖДИ КОМАНДА!»
- Надання методичної допомоги
- Проведення корекційно-розвиткових занять – одне із завдань діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
- Спілкуючись один з одним, ми навіть не замислюємось над тим, скільки факторів та нюансів впливають на процес спілкування!
- Засідання команди супроводу ВирівськогоЗЗСО І- ІІІ ст
- Засідання команди супроводу Юрівського ЗЗСО І-ІІІ ст.
- Засідання команди засідання команди психолого- педагогчного супроводу Козацького НВК
- Засідання команди психолого- педагогічного супроводу Бочечківського НВК
- Засідання команди психолого- педагогічного супроводу Курилівського НВК
- Засідання команди психолого- педагогічного супроводу Дубов’язівського ліцею.
- Щодо роботи асистента вчителя в умовах дистанційного навчання – рекомендації МОН
- НАРАДА ДИРЕКТОРІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ПОПІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ!
- Консультування батьків дитини з ООП.
- КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ !
- КУЩОВА НАРАДА КОНОТОПСЬКОГО РАЙОНУ ВІДПОВІДАЛЬНИХ ЗА ОРГАНІЗАЦІЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ !
- СЕРПНЕВА КОНФЕРЕНЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ БОЧЕЧКІВСЬКОЇ ГРОМАДИ .
- СЕРПНЕВА КОНФЕРЕНЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПОПІВСЬКОЇ ГРОМАДИ .
- СЕРПНЕВА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДУБОВ’ЯЗІВСЬКОЇ ГРОМАДИ .
- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. ІНКЛЮЗІЯ у 2022- 2023 навчальному році: ЗМІНИ ТА РЕАЛІЇ!
- Якісне інклюзивне навчання: to do list для директора школи.
- Державна служба якості освіти України пропонує алгоритм реалізації індивідуальної програми розвитку
- НАВЧАННЯ ЦЕ ПОШУК ВИХОДУ З РІЗНИХ СИТУАЦІЙ
- Підвищення фахової майстерності.
- КАНАДА ПОДІЛИЛАСЯ ДОСВІДОМ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ У ДІТЕЙ
- РОБОТА ПСИХОЛОГА ЦЕНТРУ!
- ДО УВАГИ БАТЬКІВ ТА ВІДВІДУВАЧІВ ЦЕНТРУ КУ ІРЦ!
- 1 червня, у всьому світі святкується Міжнародний день захисту дітей!
- РОБОТА ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
- ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР!
- ДІТИ І ВІЙНА:НАВЧАННЯ ТЕХНІК ЗЦІЛЕННЯ !
- ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
- ПРАЦЮЄМО ДЛЯ КОЖНОЇ ДИТИНИ !
- НАВЧАЄМОСЯ – ДЛЯ НАДАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДОПОМОГИ!
- РІВНІ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ.
- РІВНІ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ.
- РІВНІ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ.
- РІВНІ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ.
- РІВНІ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ.
- СВЯТО ДОБРА І НОВОРІЧНОЇ КАЗКИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.
- СВЯТКОВА ЕКСКУРСІЯ ДО ДНЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ!
- ОСОБЛИВИМ ДІТЯМ – ОСОБЛИВА УВАГА!
- ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ДОБРОТИ!
- АЛГОРИТМ ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ ТА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ!
- Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду ( форма N4- 3 m) за дев’ять місяців 2021 року
- Звіт про надходження та використання коштів загального фонду ( форма N 2m) за дев’ять місяців 2021 року
- Звіт про надходження і використання коштів отриманих за іншими джерелами власних надходжень( форма N 4-2m) за дев’ять місяців 2021 року
- ПРОДОВЖУЄМО НАВЧАННЯ!
- « ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА В РОБОТІ З ОСОБЛИВОЮ ДИТИНОЮ».
- РАНОК В КУ ІРЦ Попівської сільської ради РОЗПОЧАВСЯ З ПРИЄМНИХ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ !
- ШЛЯХИ ВЗАЄМОДІЇ ІРЦ ТА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ.
- ШЛЯХИ ВЗАЄМОДІЇ ІРЦ ТА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ.
- ДЯКУЄМО ЗА ПОДАРУНОК!
- ОСНОВНІ ЗМІНИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ !
- Звіт про надходження та використання котів загального фонду за перше півріччя (форма 2м)(2)
- Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за перше півріччя( форма N 2м)
- 10 вересня – Всесвітній день запобігання самогубствам.Розповідаємо про попереджувальні ознаки суїциду, та що робити, якщо ви помітили ці ознаки! Бережіть себе та своїх близких!
- Організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти.
- Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
- Пріоритети розвитку інклюзивної освіти на наступний навчальний рік.
- ПРОДОВЖУЄМО НАДАВАТИ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ, ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ.
- “ШКОЛА ДЛЯ ВСІХ – ОСВІТА ДЛЯ КОЖНОЇ ДИТИНИ!”
- Фахівці ІРЦ